COACHING NŐNEK LENNI JÓ! BUSINESS BLOG RÓLUNK KAPCSOLAT

BUSINESS

Szeretnéd hatékonyan működtetni cégedet?
Szeretnéd felturbózni csapatod teljesítményét?
Fejleszd velünk vállalkozásodat!
A tréningek tematikája az egyéni szükségletek alapján kerül kidolgozásra.

Kommunikációs tréning

A hatékony kommunikáció elengedhetetlenül fontos eleme egy sikeres üzleti vállalkozásnak.

Miben segít a tréning?
-önkifejezés fejlesztése
-magabiztosabb fellépés és önbizalom növelés
-kiegyensúlyozott és meggyőző tárgyalásirányítás
-hatékonyabb humán interakciók kezelése
-emberi magatartásminták felismerése (agresszív, passzív, manipulatív, asszertív)
-asszertív kommunikáció alkalmazása a verbális és non-verbális csatornákon egyaránt
-asszertív önérvényesítés elsajátítása

Kommunikációs tréning

Prezentációs tréning

Prezentációs tréning

A prezentálás, nyilvános beszéd egyik legfontosabb alapja a magabiztosság.
Ahhoz, hogy jó előadó légy és sikeres legyen a prezentációd, számos elemnek kell összhangban lennie.

Miben segít a tréning?
-legyőzni a nyilvános beszédtől való félelmet
-megtanít felépíteni egy sikeres prezentációt/előadást
-segít felkészülni a hallgatóságra
-verbális és non verbális kommunikáció összehangolása és hatékonyabb alkalmazása
-prezentációs stílust tökéletesítése
-személyes beszédstílust fejlesztése
-hatékonyabban figyelemfelkeltés és fenntartás
-megérteni és felkészülni az előadói helyzetek sajátosságaira és kihívásaira
-tudatosan hatni hanggal és testbeszéddel a hallgatóságra
-megtanulni kezelni a saját feszültséged

Értékesítési tréning

Az élet egy nagy értékesítés, minden szerepkör szerves része, alapvető fontosságú téma minden üzleti szakember számára.
Az értékesítési folyamat minden eleme fontos ahhoz, hogy sikeres legyen a tárgyalás. Lehet bármilyen jó terméked vagy szolgáltatásod, ha azt nem tudod hatékonyan eladni.

Miben segít a tréning?
-felismerni az első benyomás fontosságát
-hideghívás, időpontegyeztetés kulcskompetenciáinak fejlesztése
-ügyfél bizalmának felkeltése, fenntartása
-tárgyalástechnikai elemek elsajátítása, fejlesztése
-hatékony kérdezés technika
-a tárgyalási folyamat kézben tartása, irányítása
-profi kifogáskezelés, hatékony lezárás
-ügyféltípusok megismerése, kezelése
-ügyfélkapcsolatok fenntartása, ápolása

Értékesítési tréning

Konfliktuskezelési tréning

Konfliktuskezelési tréning

Minden munkahelyen előfordulnak olyan helyzetek, melyekben céljaink, érdekeink, véleményünk ütközik másokéval.
A közös cél érdekében elengedhetetlenül fontos, hogy ezekből a konfliktushelyzetekből a legjobbat hozzuk ki, a konfliktusban résztvevő felek számára.

Miben segít a tréning?
-saját konfliktuskezelési stílus beazonosítása
-felkészíti a résztvevőt a nehéz helyzetek kezelésére
-emeli a résztvevő önismereti és viselkedésbeli tudatossági szintjét
-megismerni a konfliktus fajtáit, mélyebben megérteni azokat
-hatékony konfliktuskezelési technikák elsajátítása
-problémamegoldó beszélgetések vezetése
-mindenki számára kielégítő konszenzus, döntés elérése

Csapatépítő tréning

A csapatmunka nagyban szerepet játszik egy cég sikerességének fokozásában.
A tréning célja, hogy a munkatársak összekovácsolásával hatékonyabbá, eredményesebbé váljon a munkavégzés.
(Lehetőség van indoor és outdoor csapatépítésre egyaránt.)

Miben segít a tréning?
-céggel való azonosulás kialakítása
-egymáshoz való alkalmazkodás segítése
-előítéletek, címkézés leépítése
-közös csapatidentitás kialakítása, erősítése
-munkatársak közötti kommunikáció fejlesztése
-csapat összekovácsolása, konfliktusok elsimítása
-vállalati értékek tudatosabbá tétele

Csapatépítő tréning

Starmind - Tudatos döntés

Általános szerződési feltételek
Adatkezelési tájékoztató

Starmind - Tudatos döntés

Általános szerződési feltételek | Adatkezelési tájékoztató